Messenger Hataları ve Çözümleri

'Msn' forumunda ...... tarafından 7 Eyl 2009 tarihinde açılan konu

Konu etiketleri:
  1. ......

    ...... Misafir



    Hata 80004005

    Windows Live Messenger Oturumu Açılamıyor

    Bu hatayı alıyorsanız, Windows Live Messenger ürününün 8.0.792 veya daha yeni sürümüne sahip olduğunuzu doğrulayın.

    En son Windows Live Messenger sürümüne sahip olduğunuzu doğruladıktan sonra da bu hatayı almaya devam ederseniz:


    Windows Gezgini ayarlarınızı değiştirin

    1. Araç çubuğunda, Başlat'ı tıklatın ve sonra Araştır'ı seçin.
    2. Araçlar'ı tıklatın ve sonra Klasör Seçenekleri'ni seçin.
    3. Klasör Seçenekleri penceresinde Görünüm sekmesini tıklatın.
    4. Gelişmiş Ayarlar listesinde, Gizli dosya ve klasörleri göster'i seçin, Bilinen dosya türleri için dosya uzantılarını gizle'nin seçili olmadığından emin olun ve sonra Tamam'ı tıklatın.
    5. Windows Gezgini penceresinde, Görünüm'ü tıklatın, Gezgin Çubuğu'nu seçin ve Klasörler'in işaretli olduğunu doğrulayın.

    Kişi Önbelleği klasörünüzü silin

    1. Araç çubuğunda, Başlat'ı tıklatın ve sonra Araştır'ı seçin.
    2. Sol bölmedeki klasör listesinde, C:\Documents and Settings\Windows oturum açma adınız\Contacts\Messenger e-posta adresiniz klasörüne gidin.
    3. Sonra, Messenger e-posta adresiniz klasörü içindeki tüm dosyaları silin.
    4. Sol bölmedeki klasör listesinde, C:\Documents and Settings\Windows oturum açma adınız\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts\Messenger e-posta adresiniz klasörüne gidin.
    5. Sonra, Messenger e-posta adresiniz klasöründe real (gerçek) ve shadow (gölge) klasörlerini silin.
    6. Windows Gezgini uygulamasını kapatın ve yeniden Messenger oturumu açmayı deneyin.

     
  2. ......

    ...... Misafir



    Msn Messenger 80072f0d Hata Kodu ve Çözümü

    MSN Messenger Üzgünüz, şu anda .NET Messenger hizmeti oturumunuz açamadık. Lütfen daha sonra yeniden deneyin.
    veya
    .NET Messenger hizmeti oturumunuzu açamadık; bunun nedeni Internet bağlantınızdaki bir sorun olabilir. Lütfen daha sonra yeniden deneyin.

    Sorunun çözümüne yardımcı olmak için aşağıdakini deneyin:

    *Görev çubuğundaki bildirim alanında MSN Messenger simgesini (saatin yanında) ve ardından Çıkış'ı tıklatın.
    *Aşağıdakileri yaparak Güvenli Yuva Katmanı (SSL) önbelleğinizi temizleyin:
    *Görev çubuğunda Başlat'ı tıklatın ve ardından Denetim Masası'nı tıklatın.
    *Ağ ve Internet Bağlantıları'nı tıklatın.
    *Internet bağlantınızı ayarlayın veya değiştirin'i tıklatın.
    *İçerik sekmesini tıklatın.
    *Sertifikalar altında SSL Durumunu Temizle'yi tıklatın.
    *Onay aldığınızda Tamam'ı tıklatın.
    *Aşağıdakileri yaparak Şifreleme Hizmetleri ile ilişkilendirilmiş DLL dosyalarını önceden kaydettirin:
    *Görev çubuğunda Başlat'ı ve sonra da Çalıştır'ı tıklatın.
    *Aşağıdaki ifadeyi kopyalayıp Aç kutusuna yapıştırın:regsvr32 softpub.dll wintrust.dll initpki.dll
    *Tamam'ı tıklatın.
    *Her onay aldığınızda Tamam'ı tıklatın. Üçüncü onayın görüntülenmesi, bilgisayarınıza bağlı olarak bir dakika sürebilir.
    *Üçüncü onaydan sonra MSN Messenger programını yeniden başlatın ve oturum açmayın yeniden deneyin.​
     

Bu Sayfayı Paylaş